Ulotki pochodzące z linii PREMIUM mają za zadanie być Jaguarem wśród ulotek. Ich sposoby uszlachetniania gwarantują wyższą skuteczność i robią większe wrażenie. Dzięki zastosowaniu folii papier kredowy nabiera charakteru, staje się bardziej elegancki. Gramatura gwarantuje dużą sztywność ulotki, a wykończenie w postaci lakieru wybiórczego lub lakieru UV 3D pozwala podkreślić wybrane elementy efektem błysku. Nasze maszyny pozwalają bardzo precyzyjnie nanosić krople lakieru, dlatego pokryte nim mogą być zarówno duże elementy, logotypy, jak i kontury wybranych grafik.
Lakier wybiórczy zapewnia wyróżnienie żądanych elementów błyszczącą powłoką, która oprócz dobrego wrażenia i zwracania uwagi na pewne elementy ulotki, zapewnia również ożywienie kolorów i „wydobycie” danego fragmentu z tła. Folia matowa nadaje elegancki charakter całości, zwiększa trwałość i sztywność ulotki.
Folia Soft zapewnia świetne odczucia dotykowe. Lakier dyspersyjny pokrywający cały wydruk zwiększa trwałość i całkowicie eliminuje niepożądane odbicia i przetarcia. Bigowanie umożliwia nam idealne złożenie ulotki wg. wyznaczonej linii. Wysokiej jakości maszyna introligatorska oraz pokrycie wydruku folią gwarantuje zminimalizowanie pęknięć, które powstają na przetłoczeniu.
Najwyższej jakości, gruby papier kredowy (gramatura do 350 / m2) zapewnia elegancki wygląd, sztywność wydruku i gwarantuje długą żywotność całego projektu.
- Folia matowa zwiększa trwałość wizytówki oraz nadaje jej subtelny i elegancki wygląd z obu stron.
- Folia Soft – aksamitna w dotyku i niezwykle elegancka. Dodatkowo umożliwia zastosowanie lakieru UV 3D.
Ulotka ze złoceniami lub srebrzeniem i efektem 3D
Do niedawna możliwość wyeksponowania informacji lub logotypów zarezerwowana była dla druków wysokonakładowych, żeby zredukować koszt matrycy i wykonania hotstampingu. Teraz ulotki dzięki folii soft stają się aksamitne w dotyku i matowe, a nałożenie metalicznej folii w kolorze złota lub srebra da niewiarygodne efekty. W połączeniu z lakierem 3D, który może pokrywać wybrane elementy pracy uzyskamy produkt, który będzie oddziaływał również na zmysł dotyku! Wypukła struktura złota lub srebra to nowy wymiar promocji dla firmy!
Cena – cennik – wyceny
przesłanie poniższych informacji na adres wyceny@innaperspektywa.pl
przyspieszy proces przygotowania oferty:
♦ nazwa produktu ♦ nakład ulotek ♦ format lub wymiar po złożeniu ♦ sposób składania ulotki (na pół, w Z, w C, harmonijka, na pół i na pół) ♦ sposób uszlachetnienia (złocenie, srebrzenie, foliowanie, lakier wybiórczy) ♦ dodatkowe informacje